Take 5 : Auditory Illusion

Rehat-rehat sebentar. Jom potong rambut. VR-style 🙂

Tak perlu keluar rumah, tak perlu pegang gunting, tak perlu panggil kawan untuk guntingkan rambut. Pasangkan headphone, tekan play dan pejam mata. Jeng jeng jeng…

Macam mana? Rambut dah trimmed? 🙂

Rasa macam nak terpotong telinga. Aduh, pengalaman telinga digunting.

Hebat bukan? Hanya dengan bunyi sahaja segala deria kita diaktifkan. Subhanallah.

Oh, sebut tentang gunting rambut, perasan tak kalau tengok kedai-kedai gunting rambut ada jalur putih, merah dan biru? Trademark ek tu?

Satu artikel dalam laman web MASIN (Malaysian Society in Nagoya) : Trademark Kedai Gunting Rambut Mamak

*VR : Virtual Reality

Advertisements

Take 5 : Animator vs Animation II

Sementara saya mengemas kini blog dan entri-entri terbaru, mari kita ikuti sambungan Animator vs Animation dalam entri lepas. Kali ini, memang best la. Stickman dah keluar dari program flash dan menyerang desktop animator! Musang berapi pun kalah. Siap keluar antivirus.

The Chosen One

Again, credit to Iluvislam.com

Again, credit to Iluvislam.com

Idea pop-up blocker yang best!

Ada apa dengan animasi ini? Teruskan membaca, sikit je lagi